E.l.f Haul

Hello!
Tänkte lägga upp bilder på min beställning den kom för typ 1 vecka sen.
Hehehehe.
Hade inte haft tid att skriva om min beställning sen så hade jag gjort en video som blev väldigt lyckad
eller inte.
Men iallafall ni får nöja er med bilder :)
E.l.f Studio Powder Brush
36 kr
Suuuper mjuk och kan användas till mycket.


E.l.f Nailpolish 10 ml
16 kr
''Moonlight''
Gillar konsistensten och borsten .
Fina färger och håller länge tillsammans med bas och toplack :)
E.l.f Nail Polish 10 ml
16 kr
''Passion Pink''

Ser lite mer röd ut men den är mer rosa.
E.l.f Nail Polish 10 ml
16 kr
''Light Pink''
Bra att ha när man ska göra franskmanikyr eller när man bar vill ha något fräscht.
Väldigt snyggt till korta naglar.
E.l.f Nail Polish 10 ml
16 kr
''Clear''
Kan användas som toplack .
E.l.f Matte Finisher
16 kr

Love it!
Bra till dem dagarna när man inte orkar göra så mycket då är det bara att lacka det över sitt nagellack så blir det matt.
E.l.f Plumping Glaze
15 kr
''Mauve Berry''
Älsar verkligen denna färgen och allting speciellt MIIINT smaken :D



Wet Gloss
Lash &Brow Clear Mascara

15 kr

Väldigt bra till sommaren när man inte direkt vill ha smink då räcker det med att ha lite genomskinlig mascara och ögonbrynsgel.
Dock så gillar jag inte ha den på ögonbrynnen jag gillar liksom inte att det ser ''blött utt''
Men ögonbrynen sitter på plats.
E.l.f Studio Line Eyebrow Lifter & Filler
(Inte till mig hehe)
36 kr

Kan inte direkt berätta något om den eftersom den inte är till mig .
E.l.f Lipstick
''Fantasy''
15 kr

Denna har lite mer röda toner och är inte så jätte pigmenterad men man kan bygga upp den.
Denna är inte heller till mig men jag testade den och den var faktiskt bra.
Mineral Lipstick
36 kr
''Runway Pink''

Väldigt krämig och pigmenterad !
Natural Radiance Blusher

15 kr

''Glow''

Verkligen jättefin ger ett väldigt fin ''glow''.
E.l.f Mineral Lip Gloss
31 kr

''Night Owl''

Väldigt pigmenterad gillar konsistensen.
(inte till mig.)
Så det var allt hoppas.
Föresten på torsdag så ska jag åka till Kroatsien .
Jag kommer ta med min data men jag kommer inte uppdatera så mycket just i denna bloggen men om ni vill så kan ni kicka in min vardagsblogg där jag däremot kommer uppdatera mera http://missirmadedic.blogg.se/.

Kommentarer
Postat av: neli

åh elfs produkter verkar så bra =)

2011-11-18 @ 00:38:31
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0