new nail polish :)

hej idag köpte jag ett nytt nagelack från Isadora från deras nya sommar collection den heter Waterfalls 684det är turkost med lite glitter i jätte snyggt som ni ser på bilden här nere, är jätte glad att jag hittade det var slut på dom flesta ställerna sen hittade jag det på Kicks 69 kr varnligt pris men det var bara det jag ville visa så får ni kika in lite senare kanske Irma bloggar vem vet hopppas det :) det var bara detta jag ville visa så ha det så bra tills nästa inlägg :)


kram/michaela <3 :) 


 vet inte varför bilden blev så liten tog rätt stor storlek men man ser ändå hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

åh så fin blogg bara älskar denna bloggen :) och jag älskar naglar

2011-06-19 @ 19:09:40
URL: http://mimmisworld.blogg.se/
Postat av: mimmi

åh så fin blogg bara älskar denna bloggen :) och jag älskar naglar

2011-06-19 @ 19:09:44
URL: http://mimmisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0