en produkt

hej !  i detta inlägget ska jag visa en produkt som jag tycker om väldigt mycket jag kommer skriva varför jag tycker om det och fördelar och nackdelar och hur mycket den kostar och vart man kan köpa den o.s.v ......

prudukten är Depends nagelacks remover dip in först skriver jag om den så får ni bilder där nere :)

 
fördelar: det postiva med denna remover är att att nagelacket försvinner i ett nafs oavsett hur hur många lager det är eller om det är glitter i (!) den är oerhört effektiv och går rent ut sagt blixtsnabbt att ta bort med denna exempel kan jag göra det när jag sitter och kollar på film man bara doppar naglen i hålet väntar några sekunder och snurrar lite på burken och tar upp fingret igen voilá --- en ren nagel :)

nackdelar: att naglarna kan bli lite torra och vita efteråt men det är bara att ta på lite bra nagelkräm innan du börjar att måla naglarna så blir det bra med det , det är bara det med nackdelar tror jag sen luktar den ganska stark osckså vilket jag inte gillar men det gör ju nästan alla nagelacksremover det är sånt man få stå ut med

betyg 5/5
 
köpa igen ja

pris ca 60 kronor på kicks åhlens ica säkert fler ställen :)



 Kram / Michaela :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0