Eyeshadow Primer

Idag så kollade jag runt lite på youtube och såg att den var en tjej där som testade göra sin egna eyeshadow primer.

Jag förklarar sen var det är.
Först skulle man ta concealer eller foundation sen så skulle man ta body butter (jag tog bodycreme har ingen bodybutter).
Sen var det bara att blanda det nogrant.
Försök att ta allt i samma mängder.
För er som inte vet vad en eyeshadow primer är så kan jag förklara det för er.
Det är bas som man tar innan man applicerar ögonskuggan det ska göra så att skuggan inte lägger sig i veck och får bättre pigmenter och håller längre.
Jag sa innan att jag inte direkt sminkade mig eller vad jag skulle förklara.
Men det behöver inte betyda att jag inte provar skaer och ting haha :P
Nu ska ni få se på några swatches jag gjorde :)
föresten här är primern
//Irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0