Cutienails

Tumblr_lkt6952akn1qh7a1to1_500_large
Hej alla där ute som läser det hära nu :)
Ville bara säga Välkommen till Cutienails! Wihooo
Nämen seriöst.
Denna bloggen drivs av två tjejer som heter Michaela och Irma som gillar nästan allt som har med skönhet att göra speciellt NAGLAR !
Men nu så tycker jag att det behövs en liten presentation här ;)
Nu är det så att det är jag (irma) som skriver nu men whatewah jag
skriver åt henne nu hihi :P
hej ! jag heter Michaela Petersson är 13 år och 14 i sommar intresse är fotografering shoppa kompisar och dansa och mycket mer i denna blogg ska vi visa olika naglar och nageldesigner så hoppas ni får lite tips !
Hej!
Jag heter Michaela
jag är 13 år och blir 14 i sommar.
Mina intressen är Kompisar ,fotografering,shoppa ,dansa,familjen och såklart NAGLAR!!!
I denna blogg så kommer vi visa upp massa nagel designer och göra tutorials och dela
med oss av våra tips.
Hej!
Jag heter Irma och är 13 år och blir 14 i sommar.
Mina intressen är vänner,shoppa,familjen,dansa och såklart naglar
och även andra saker som har med skönhet att göra
Jag och Michaela kommer visa upp massa nageldesignar på bloggen och även
tutorials och massa mer.
Hoppas ni får en fin lässtund i fortsättningen! :)
P.S
Header och sånt kommer upp så snart som möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0